REKLAMNI PEŠKIRI

Reklamni peškiri:

Jedini u Srbiji ih štampamo u punom koloru na celoj površini. Cene za reklamne peškire imate na stranici kao i primere. Karakteristika ovih reklamnih peškira je da se brže suše, da su postojanih boja i da se mogu štampati čak i fotografije. Mogu se brendirati od ivice do ivice u bojama po pantone skali / karti. Boje su ekološke, otisak je u oštroj rezoluciji, intezivan i jasan.

REKLAMNI PEŠKIRI I NJIHOVA NAMENA U REKLAMNE SVRHE

Kada se pomisli na reklamne peškire, uglavnom se misli na peškire za plažu, velikih dimenzija. To zaista jeste velika površina gde možete da predstavite svoj brend, da on bude godinama vidljiv na plažama širom sveta. Na neki način ljudi zaista vole peškire zanimljivog dizajna i vrlo rado ih koriste, jer jednostavno su im postali dosadni standardni peškiri.

Zbog raznih ograničenje u nabavci do sada, uslovljavanja velikim količinama, rokovima isporuke preko 60 dana, skromnim mogućnostima brendiranja, ovaj proizvod kao reklamni, nije ni načeo tržište, nije ga prezasitio i može biti odličan izbor za promociju Vašeg brenda, proizvoda, kompanije.

KAKO MOŽE IZGLEDATI VAŠ PEŠKIR?

KOJE SU PREDNOSTI BRENDIRANJA NAŠIH PEŠKIRA U ODNOSU NA VEZ NA PEŠKIRIMA I DRUGIH TEHNIKA BRENDIRANJA?

Osnovna razlika je u površini tj. veličini onoga šta bi ste brendirali. Vez na peškirima može biti elegantan, ali ima svoja ograničenja, što tehničke prirode, što u skromnim mogućnostima. Za početak, nije neophodan program za vez, sam vez na peškirima kada želite više da istaknete npr. logo može često biti skuplji od samog peškira. Na tržištu postoje peškiri koje imate i u našoj ponudi u rubrici “REKLAMNI MATERIJAL” koji se mogu brendirati samo na šlajfni ili našivanjem aplikacije. To je ograničenje na svega par santimetara, može u punom koloru, ali nije ni to optimalno rešenje, što zbog krajnje cene, što zbog prostora za brendiranje. Pored toga postoji ograničenje u dimenzijama.

DIMENZIJE REKLAMNIH PEŠKIRA I MINIMALNE KOLIČINE

Do našeg osvajanja proizvodnje peškira u Srbiji, nabavka je uglavnom bila iz Kine, Turske, Slovenije. Uslovljavanje oduvek je bilo velikim količinama za naše tržište, a u čemu je razlog što nisu više zaživeli kao reklamni proizvod. Sada to nije više tako. Mi poštujemo klijente koji vole lepe stvari, pa ne uslovljavamo velikim količinama, tako da i oni sa skromnijim budžetom mogu imati reklamne peškire za par stotina evra.

Što se tiče dimenzije, nama dualcotton dolazi u rolni širine 150 cm, a u dužini 50 metara, tako da bi trebalo ispoštovati širinu rolne za uklapanje dimenzija kako bi dobili optimalnu cenu.

TEHNIČKA SPECIFIKACIJA PEŠKIRA I ODRŽAVANJE

Tehnički štampa ove vrste nije izvodljiva na 100% pamučnim materijalima. Na 100% pamučnim je jedina moguća opcija brendiranja je vez na peškirima koji je neisplativ na velikoj površini, plus program koji se plaća u većini slučajeva.  Druga opcija je brendiranje bordure na gotovim peškirima koje se kreće od 0,5 – 1,5 eur po peškiru. Treća opcija na tržištu su 80 – 100% poliester materijali koji su prilično tanki, a njihova namena je zapravo za kuhinjske krpe, gde je manje važno što su  od poliestera.

Naši peškiri se razlikuju po kvalitetu materijala, kvalitetno opšivenim ivicama koji daju bogatiji izgled, opciono silikonskim etiketama kao dodatnom opcijom brendiranja.

Dualcotton je materijal 50% pamuk / 50% velur koji ima izgled najfinijeg pamuka. Prednost je što je tkanje ( bela strana kojom se briše, a može se brisati sa obe strane ) je 100% pamučno. Print aktiv sloj je od velura koji daje na punoći peškira. Štampaju se sa ekološkim UV bojama, mogu da se iskuvavaju, boje su postojane, nešto brže se suše od klasičnih peškira, ne gube na strukturi i obliku, peglanje nije neophodno. Dualcotton može biti u rasponu gramaže od 330 do 400 gr.

Dualcotton se štampa isključivo sa jedne strane na print aktiv sloju, na drugoj strani je 100% pamučno tkanje u beloj boji.

REKLAMNI PEŠKIRI I ROKOVI ISPORUKE

Velika je prednost što možete dobiti probni uzorak za 3 dana, a najčešće za 7-10 dana kompletnu isporuku ili sukcesivnu ako se radi o većoj količini. Razlika u materijalu u odnosu na kineske je bitna i mi se ne možemo takmičiti sa njima u ceni, ali svakako nije daleko od njihovih. U tom slučaju naša prednost su rokovi, bolji materijal, situacija pod kontrolom , a uverićete se i bolja štampa.

Na cenu peškira sa brendiranjem najviše utiče površina peškira i koliko se uklapa u gore navedene dimenzije. Zato bi trebalo posmatrati peškir iz više uglova shodno nameni.  Cene dualcotton materijala za štamparije su bez brendiranja belo / belo u metraži 70% niže. Reklamni peškiri mogu se dodatno brendirati zakačkama, gumenim etiketama itd. Mogu se praviti setovi, posebno pakovati i zaista biti lep promotivni poklon. Za više informacija i cene za neke druge dimenzije pošaljite upit na mail.

PEŠKIR U TRENDU

Definitivno ove godine su okrugli peškiri u trendu. Oni su najčešće prečnika od 120 do 150 cm, komercijalno sa flamingosima koji ne izlaze iz trenda, kao i lame koje nam tek dolaze kao trend. Negde može biti zanimljivo da se kombinuju sa brendom i sigurni možete biti da ste poklonili najatraktivniji peškir za ovo leto. Zanimljivi su zato što bilo da se njima neko ogrće, sedi ili leži uvek se vidi višak koji ostaje nepokriven i gde može da se vidi jasno Vaš brend.  Ovo su primeri kako može dizajn razbiti monotoniju brenda i biti brend koji se voli.

PEŠKIRI U ŽELJENOM OBLIKU

Svakako da peškiri privlače pažnju, nisu vidljivi kao suncobrani, ali ni ne koštaju toliko. Svejedno, prisutni su najčešće gde je gužva i mogu biti urađeni čak i u obliku po želji, bilo da je reč o proizvodu, logotipu ili nečemu što asocira na Vaš proizvod. Štampa je foto realistična i nema ograničenja.

ŠTA MOŽEMO JOŠ DA NAPRAVIMO OD REKLAMNIH PROIZVODA ZA VAS OD DUALCOTTON MATERIJALA?

Postoji još artikala koji se mogu praviti od dualcotton-a. Posmatrajte ga kao frotir što on i jeste u nekoj varijaciji. Od ovog materijala sa istom atraktivnom vrstom štampe mogu se praviti ogrtači za plažu za sve uzraste, bade mantili, torbe za plažu, trake sa lastišem za ruku i glavu. Ovo je samo deo onoga čega smo se mi setili, a sigurno ima toga još. Pogledajte ovaj video:

Play Video