REKLAMNI CEGERI

REKLAMNI CEGERI

Reklamni cegeri nisu svi isti, a nije samo do printa. Na prvi pogled naš ceger izgleda isto kao mnogi drugi dok ga ne uzmete u ruke, obratite pažnju na detalje.

Izabrali smo jači materijal, duplo smo ojačali kritične pozicije. Posebno smo obratili pažnju na ručke, da budu dovoljno dugačke da se nose na ramenu, a ne preduge da se torba ne vuče po zemlji. Ujedno su i dovoljno široke da “ne seku ” ruke.

Sve što poklanjate je asocijacija na Vaš brend! Dobar reklamni ceger šalje poruku “naš proizvod je kvalitetan” . Pogledajte video o ovoj torbi i zašto su nam torbe bitne u životu:

TORBE OD JUTE

Torbe od jute su naš noviji proizvod i sam materijal postoji u tri varijacije. Natural ( smeđa ), bela boja i bojena juta. Cene torbe od jute zavisi od dimenzija. Ručke od kanapa mogu biti u raznim bojama. Zbog svog pomalo rustičnog dizajna, vrlo lako se dopadne publici. Ova torba je sada u trendu jer jutu povezuju sa letom, ali isto takve možemo praviti od kepera, džinsa, sa dodacima od kože ili kombinacijom više materijala. Više slika drugih modela od drugih materijala šaljemo svojim klijentima putem mejla.

CASUAL DESIGNER – BREND REKLAMNIH CEGERA

Za klijente uglavnom, moram da radim kako mi se dizajn definše. Ova boja, tu ide logo itd. To poštujem, ali da bih zaljubljen u ono što radim, moram i kreativno da se izražavam. Član sam Udruženja likovnih umetnika Diversus Visum, kreator brenda Casual Designer.

Kada se govori o dizajnu, dizajn nije samo grafički prikaz, već je to promatranje ljudskih potreba, navika, sve na šta sve dizajn treba da odgovori. Da bih Vam bilo bliže o čemu govorim, napravio sam video ŠTA ZAISTA JESTE EKOLOŠKA TORBA.

CEGERI SA ŠTAMPOM SU U TRENDU

Svako krene sa idejom da odradi cegere kao dobru reklamu, sa vizijom da će to neko da ponese i da će brend odštampan na cegeru da se „šeta“ po ulicama i bude viđen. Kada pogledate iz lične perspektive, ako imate na raspolaganju pet, šest cegera, Vi će te uvek koristiti jedan, do dva. Selekcija se uglavnom svodi na izgled, nosivost, udobnost kao osnovne razloga Vašeg izbora.

Sa DOBRIM cegerima, torbama možete napraviti USPEŠNU KOMERCIJALNU AKCIJU! Ovo govorim iz iskustva u radu sa klijentima. Pre par godina sam radio uporedo sa dve farmaceutske kuće koje su imale istu nišu, promovisali OTC proizvod za istu namenu. Za jedne sam radio nesesere, za druge aparate za espreso. Prvi su krenuli bojažljivo sa 200,300 kom nesesera da vide kakav će biti odziv. Drugi su odmah naručili 1000 espreso aparata sigurni da će ubedljivo odneti pobedu na tržištu, da će im čak možda i zafaliti. Ishod: Nesesere smo uradili preko 2000 komada, a druga farmaceutska kuća bukvalno godinama nije mogla da se reši espreso aparata. Da pojasnim; komercijalna akcija uslovljava u ovom slučaju apoteke da „povuku“ u određenoj vrednosti preparate, pa zauzvrat dobijaju na poklon neki vredan reklamni proizvod. Ključ je u tome što je prvi izbor apotekara bio neseser (skinut model „Samsonite“) zato što je poklon bio više za LIČNU UPOTREBU, što ljudi više vole u odnosu na espreso aparat koji je u ovom slučaju bio za opštu upotrebu u apoteci.

Poučen tim iskustvom, bez obzira na kineske cegere koje svi imaju u ponudi kao reklamni materijal, mi ih nemamo u ponudi, iz prostog razloga jer ne želimo ni mi da ih nosimo. Ko drži do stila isto razmišlja, a dobra torba, ceger, neseser uvek će biti dobri za komercijalnu akciju i kao dobar promo materijal.

Kako sve može izgledati ceger sa štampom, od čega sve može da se izradi imate u galeriji. Mogu biti od kože, eko kože, sa kožnim ručkama, sa štampom u punom koloru, od džinsa u retro fazonu itd. Kreiramo ih zajedno sa klijentima i izrađujemo shodno budžetu, trudeći se da svaki bude drugačiji. Zaključak je, da je reklamni ceger, više od reklamnog proizvoda, da je mera dobrog ukusa i stila, deo urbane mode.

CEGERI POSVEĆENI BEOGRADSKIM PIJACAMA

Ovde su predstavljene torbe pijaca kako sam ih lično doživeo, a koje slove za najpoznatije u gradu. Inspirisan sam bio istorijom, namenom, promatranjem ljudi koji tu dolaze da prodaju i kupuju. To je jedna fuzija mojih misli, dok sam otkrivao razne tajne koje svaka pijaca za sebe krije. Uvek, bilo gde da odem, posetim pijacu, jer tu se uvek događa sadašnjost. Najzanimljivije momenat svake pijace na svetu je što tu vidite kolika je nečija sloboda, koliko se razumeju narod i oni koji grade pijace.

Graditelji uvek žele da ostave svoj neki pečat, trag u vremenu, ostvare svoje vizije, pokušavajući da stvore idealan koncept pijace i daju neki okvir u kome bi trebalo sve da bude pod konac i da se savršeno sve uklopi. Sa druge strane je narod, koji kao reka ruši obale i razbija te okvire. To je njihova teritorija, neke vrste slobode koju najbrže osvoje i prilagode sebi, prkoseći graditeljima. Time odišu i pijace u Beogradu, što možete videti na svakoj beogradskoj pijaci.

Kao što je ovde napravljena kolekcija za pijace, tako može da se napravi tematska kolekcija za Vašu branšu. Npr. farmaceutsku, da svaka torba ima svoju priču.

RANAC SA ŠTAMPOM I OSTALE TORBE

Atraktivne stvari čine brend atraktivnim. Ranac za patike je prevazšao svoju namenu, naročito kod mladih, koji ga koriste i kao školski ranac, za sport, odlazak u prirodu. To su neki brendovi prepoznali i često ga dele u promotivne svrhe. On postoji u ponudi biorazgradivih torbi, ali nije dovoljno trajan.

Pored ranaca, mogu se praviti atraktivne pojasne torbe, velike torbe jednostavnog kroja, dizajnirati po specifičnoj nameni.