Trendy Hair Concept

IQ CONCEPT

 

Beograd
  MOB/VIBER/WhatsAPP: 064 /829 49 24

e-mail: vule@reklamni.rs

reklamni materijal   reklamni materijal   reklamni materijal instangram    reklamni materijal pinterest   reklamni materijal tviter     


PARKER OLOVKE I NALIV PERA

Pogledajte još...

Parker je jednostavno stil. Kao što treba imati dobar sat, lepu kravatu, maramu tako je nezaobilazan detalj i olovka kojom se piše. Parker hemijska olovka, tehnička, roler ili naliv pero mogu biti klasičnog izgleda, mogu biti pozlačena ili napravljena od nekih novih hi-tech materijala. Parker je trajna uspomena koja se čuva decenijama, a po cenama dostupan je svima.

pozlacene parker olovke

 

PARKER OLOVKE I NALIV PERA

Znate onu priču.. "Pre 20 godina sam dobio "Parker" olovku od te i te firme od toga i toga, još ivek je čuvam!" Tako počinju priče o poklonima koji se pamte, koji se ljubomorno čuvaju. Nekada te vrednosti nisu toliko bitne, koliko je važna snaga brenda. Mnogi vremenom postaju kolelcionari, negde ljudi već kada dobiju 2,3 seta počinju već da razmišljaju o tome. Zato "Parker" spada u najsnažnije brendove uopšte.

"Parker" je stil, kojim se pokazuje dobar ukus i na neki način predstavlja status. Ako ste nekome nekada poklonili nešto od "Parker"a, mogli ste da "uhvatite" tu promenu izraza lica pored iznenađenja, tu neku ozbiljnost na momenat i poštovanje. To je sve "Parker" zaslužio jer postoji od 1888. godine, od prve inovacije pera, prodaje se u 120 zemalja sveta. Oni su naprevili prve pozlaćene olovke, imali garanciju na svoja pera čak 25 godina, a još se mogu pronaći delovi za pera koje su pravili u poslednjih 100 godina! No, više o tome imate na internetu, a u nastavku teksta ću vam ispričati jednu zanimljivu priču koju malo ko zna.

 

LUKSUZNE OLOVKE

 

PARKER OLOVKE KAO NAJBOLJI POKLON

Slušao sam svojevremenu na TED-u jednog američkog biznismena.  Priča je išla paušalno ovako: "Mnogi u životu očekuju nekakve nagrade u životu za ono što rade, čine drugima, svojoj porodici, u poslu.  Nekad se to ostvari na neke druge načine, ali ja u sebi imam takmičarski duh i hteo sam trofej u rukama. Rešio sam da moj uspeh prati "Parker". Prvo, hteo sam da napravim tu simbiozu ličnog uspeha sa uspešnom kompanijom i da znam koliko sam dobar u trgovini. Počeo sam od olovke koje je vredela tek dvadesetak dolara, a onda kako sam odredio da će olovka uvek vredeti 0,13% ( jer to mu je srećan broj ) moje zarade tako sam kupovao sve bolje i skuplje olovke. Na kraju su mu napravili olovku od oko 50 000 dolara, samo jednu, samo za mene. To sam preneo i na svoje zaposlene. Dobijali su "Parker" olovke i naliv pera, shodno njihovom rastu. Zamolio sam ih da ih čuvaju u slučaju da moraju da se vrate na onu jeftiniju. Na svakoj je bilo izgravirano njihovo ime i logo kompanije. Nećete verovati koliko im je bilo bitno da zadrže i dobiju sledeći model. Na kolektivnim sastancima smo se sastajali iz raznih sektora. Svako bi izvadio svoju olovku i zapisivao. Duh jeste bio timski, ali zbog te olovke svako je znao gde mu je mesto. Obična olovka je to određivala, ista ta kojom su vodili beleške na sastanku!"

Zbog ove priče sam se opredelio da u ponudu svrstam "Parker" program. Priča je sjajna za ljude koji vole izazove i koju možete prepričati onima kojima darivate "Parker" dok ga razgledaju. Najlepši su pokloni koji imaju neku priču, a svakako možete primeniti koncept na svoj tim, jer cene "Parkera" počinju od desetak evra.

Na kraju "Parker" je brend koji se voli i vrlo je poštovan u svetu brendova. Ono što vam dajemo kao mogućnost je da kupite samo jednu olovku, sebi, kolegama na poklon, nekome da se "odužite" ili zahvalite za lojalnost, dobar posao, sklopljen ugovor. "Parker" je internacionalni jezik u svetu poklona i cenjen brend na svim meridijanima.

VAŽNO: PARKER OLOVKE I NALIV PERA NE MOGU SE UVEK GRAVIRATI NA OBIČNIM LASERIMA, JER MOŽE DOĆI DO OŠTEĆENJA!  ZBOG NOVIH MATERIJALA I PREMAZA ČESTO SE RADE NA JUVELIRSKIM MAŠINAMA I DRUGIM TEHNIKAMA. MI IH RADIMO PO UPUTSTVU PROIZVOĐAČA I SNOSIMO RIZIK ZA SVAKU OLOVKU KOJU MI BRENDIRAMO! ZA BRENDIRANJE NA DRUGIM MESTIMA NE SNOSIMO ODGOVORNOST!

 

KATALOG PARKER OLOVAKA I NALIV PERA

Ovo je katalog "Parker"b olovaka koje većinom imamo na stanju. Skuplje kolekcije i limitirane serije ( vrednosti preko 500 eur ) se posebno naručuju i čekaju se oko 60 dana. Za cene pošaljite upit na mejl, sa navednom količinom ili dajte okvirni raspon cena kako bi vam poslali predlog modela. 

 

 

NAJPOPULARNIJE SERIJE PARKER OLOVAKA I NALIV PERA

Većima serija ima u svojoj kolelciji ono što zovemo hemijska olovka, roler, penkalo, tehnička olovka i olovka pete generacije. Neki modeli su evoluirali vremenom, pravljeni su od novih materijala. na kutijama onih boljih je žig engleske Kraljevske porodice. Ovde stoje opisi najpopularnijih modela, okvirne cene serija. Sve serije imaju i svoju lepezu modela u raznim bojama i materijalima. 

ZA DETALJNIJI PREGLED MODELA I CENE POŠALJITE ZAHTEV NA MEJL

 

JOTTER - STIL KOJI JE SVIMA DOSTUPAN

Jotter je ikona "Parker" industrije i jedna od najpoznatijih. Nove generacije ovih olovaka su od metala presvučene u lakovima raznih boja, od sjajnih do mat. Njena pristupačna cena koja se kreće od deset do dvadeset evra, ne umamjuje sofisticiran i klasičan dizajn. Pored hemijske olovke postoji i u drugim opcijama kao što je naliv pero, roler, tehnička olovka, a mogu se kupiti i u setu.

parker olovka

 

IM  SERIJA - SPOJ KLASIČNOG I MODERNOG

IM - ili skraćeno instant messages, je serija koja predstavlja prelaz klasičnog dizajna u moderniji. To se ogleda u bojama ove serije koje su modernijeg spektra kao što su espresso boja, purpurna, bela, royal i nebo plava. Cena za klasičnu seriju se kreće okvirno 20 do 40 eura, a za premium seriju koja je delom limitirana od 40 do 80 eur. Razlika u ove dve kategorije je u samoj obradi i materijalu, postoje još dodatne boje kao što su mat crna, smaragdno zelena, itd. Spada u kategoriju najoptimalnijih rešenja za poklon.

parker cene

 

URBAN - DINAMIČAN DIZAJN, SAVRŠENA ERGONOMIJA

"Parker" kompanija već 130 godina se bavi inovacijama i ne prestaje. Dinamičan dizajen ovog modela olovke skriva odlično rešenje za osobe koje pišu desnom a i levom rukom. Odlikuje je i modernizovana čuvena "strela" koja je zaobljenija i prilagođena novoj eri dizajna.  Mnogi koji koriste ovu olovku tvrde da ni jedna im nije bolje "ležala" u ruci od ove olovke. Ima vrh od nerđajućeg čelika, postoji u opciji hemijske olovke, rolera i naliv pera. Kolekcija je vrlo raskošnih boja metalik plave, night sky blue, mandaeina oranž, pink, biserno bela, u opciji jednobojne i sa raznim dekoracijama. Cene ovih modela se okvirno kreću od 50 do 80 eur.

PARKER KATALOG

 

PARKER INGENUITY - PETA GENERACIJA VISOKE TEHNOLOGIJE

U ovu genijalnu kolekciju je "spakovano" sve što je "Parker" ikada izmislio. Ova hibridna olovka je sam vrh tehnologije i skup inovacija koji zaista zapanjuju. Vrh olovke je u obliku naliv pera, koristi mastilo kao naliv pero , ispisuje tanke i debele linije kao naliv pero, a u stvari na vrhu se nalazi sićušna kuglica kao što imaju roleri. Mastilo se suši momentalno kao da se piše klasičnom hemijskom olovkom, aomo što je posebno, ova olovka se intiuitivno prilagođava načinu pisanja korisnika. Neki modeli izgledaju totalno futuristički, postoje kombinacije mat i sjajnih materijala. Cene ovih "Parker" modela se kreću od 150 - 250 eura.

parker gde kupiti 

SONNET - OLOVKA KOJA PIŠE I CRTA

Ovu seriju "Parker " olovaka odlikuje veoma tanak ispis, istog inteziteta i debljine. Pored klasične upotrebe zbog samih karakteristika pogodna je i za crtanje. Često je zovu "inženjerska" i ako joj nije poseban akcenat primene u svetu arhitekti, crtača. Sve ove grupe u svetu "Parkera" i jesu i nisu targeti po nekim ciljnim grupama jer neko voli jednostavno olovku "koja tanko piše". Svaka grupa unutar sebe ima desetak opcija i to je ta raskoš koju "Parker" nudi kroz decenijske inovacije. Njihova deviza je "Olovka uvek može biti bolja" i zbog toga je stalno unapređuju.  U ovoj grupi olovaka postoje komadi sa pozlatom, a rang cena je od 60 do 300 eur.

pozlacena naliv pera

PARKER PREMIER - POZLAĆENE OLOVKE I NALIV PERA

Ovo je vrlo uzbudljiva Parkerova kolekcija, koja čuva sećanja na najbolje Parkerove klasike koji su sada u nekim novim materijalima i kombinacijama. U doba dizajna kada su nastajali neki kultni modeli pre više decenija, konstruktori nisu ni slutili kakvi će materijali postojati za 50 godina i šta će u novoj eri biti trend.  Ovi modeli čuvaju pečat prošlosti, koji su sada presvučeni u hype materijale i daju savršen odgovor onima koji misle da je "Parker" nešto što je retro i prevaziđena priča. Svi modeli su sa pozlaćenim vrhom. Ovi modeli se kreću od 200 do 450 eur. 

reklamni materijal

DUOFOLD - IKONA PARKERA KOJA PIŠE ISTORIJU

Duofold je van vremenski Parkerov dizajn nastao 1921. godine u plavoj , beloj i crvenoj boji. Ne postoji ni jedan brend u segmentu luksuznog pisaćeg pribora koji nije kopirao skoro identično ovaj model.  Mnogi modni brendovi koji samo stavljaju potpise na luksuzne olovke imaju varijaciju ovog model. Ipak za razliku od Gucci i sličnih olovaka "Parker" je institucija  koja skoro 130 godina usavršava samo pisaći pribor, što u tehnološkom, što u dizajnerskom smislu. Danas je kolekcija proširena na crnu klasičnu boju i još neke slične varijacije. Prave se i od rutenijuma ćiju retkost u prirodi porede sa zlatom, a najsličniji je platini. Okvirna cena za pisaći pribor iz ove kolekcije je 300 do 600 eur.  

luksuzna naliv pera

LIMITIRANE SERIJE

Limitirana serija nije dostupna , ona se posebno naručuje, cena je po upitu a kreće se od 1000 eura pa na više u zavisnosti od serije. Čekaju se 60 do 90 dana, što zavisi od kapaciteta u fabrici, jer se sklapaju ručno po porudbini.

parker beograd srbija

PARKER JE POKLON SA KOJIM NE MOŽETE DA POGREŠITE

Bilo da želite da poklonite najbližim poslovnim partnerima, timu saradnika, prijatelju ili kolegi za rođendan, da se zahvalite nekom doktoru, profesoru, nekom čestitate diplomiranje ili bilo kojim drugim povodom sa Parkerom ne možete da pogrešite. Prvo, zato što je poznat brend, drugo što ima širok dijapazon cena gde možete da se uklopite, treće što imate veliki izbor opcija od tehničke olovke do naliv pera, četvrto što po dizajnu imate od retro klasićnih modela koji su u trendu, do onih ultra modernih sajber modela. "Parker" je prva asocijacija na dobru olovku. ikona dizajna koja odiše stilom i elegancijom. Sa pozlatom ili bez "Parker" je luksuzan poklon koji možete priuštiti sebi i drugima.

UŽIVAJTE U GALERIJI PARKER SVETA ! (svi prikazani modeli su dostupni )


 

PARKER JE INTERNACINALNI JEZIK POKLONA - IKONA DIZAJNA

Kao što je lepo znati ili slušati priču nekog poznavalaca vina, tompusa, konjaka tako je lepo nešto više znati o "Parkeru" koji je postao deo opšte kulture. Već 130 godina, stotine dizajnera. inženjera, komstruktura je razmišljalo samo o jednom proizvodu, o jednoj temi. Kako napraviti bolju olovku. Džordž Parker je bio nezasit u istraživanju i njegova deviza je bila: "Uvek može da se napravi bolje olovka". Fokus na samo jednoj stvari načinilo ga je bogatim, jer je već 1918. godine zaradio prvi milion dolara, što je ekvivlent današnjem bogatstvu Bila Gejtsa. Posebno je zanimljiva priča o jednom Srbinu koji je postao deo istorije, koju sam pronašao u arhivi "Parker"-a.

Džordž Parker je bio inovator, njegova mašta nije imala granice i taj duh se proteže do danas. Ako bi neko napravio punjenje za mastilo u samom peru, on bi napravio da se sa istom količinom duplo više piše. Prvi je osmislio i kako da se mastilo briše, a dugo je bila misterija kako je napravio vrh naliv pera od zlata. Problem je bio što je vrh morao biti tanak, a da se opet ne uvija i ne lomi. To je rešio tako što je presovao listiće zlata da bi dobio na čvrstini. Danas, neke kolekcije imaju 14 izmenjivih nastavaka za naliv pera; za tanko pisanje, podebljano, kaligrafsko.

Pre nego što se neka serija pusti, testira se 200 000 puta, ispituju se materijali na različite klimatske uslove, na ponašanje u dodiru sa ljudskom kožom, kako ne bi oksidirala i trajala večno. Kolekcionari to znaju, jer praktično "Parker" može imati samo mehaničko oštećenje nastalo iz nehata vlasnika. Najfinija pera su čak iz dvadeset delova, još uvek se ručno sastavljaju. Koliko je mašta prevazilazila granice, govori i podatak da je jedna od najskupljih serija, serija "61" sa mesečevim prahom koja je posvećena sletanju na Mesec. Za legendarnu "Duofold" seriju garancija je bila 25 godina!

"Parker" stalno prolazi kroz inovacije, istražuje nove materijale, recepti njihovih lakova i smola za fine premaze su tajna, još uvek su fokusirani samo na jedan proizvod, da bude malo bolji nego prethodni. Zato je "Parker" u odnosu na sve ostale neuporediv. Serija "INGENUITY" se intiuitivno prilagođava pisanju korisnika, u svojoj biti je naliv pero, ali je zapravo zbog svoje složenosti, peta "naprava" za pisanje koju je izmislio čovek. Kad smo kod čoveka, evo priče o Srbinu koji se pominje u arhivama.

Kada se gleda iz ugla biznisa mnogo toga može da se nauči od Džordža Parkera. Prvo što je i sam bio prodavac naliv pera na početku karijere i nije ništa drugo hteo da prodaje. Uočio je da ljudi imaju problem, da se mastilo prosipa, da se razdvajaju pera i rešio je da krene sam i samo je razmišljao kako da napravi bolje pero. Nijedan uspeh ga nije opio, već je odmah radio na novom peru. Očigledno je umeo da prepozna i ljude, da maksimalno izvuče ono što će mu koristiti. Tako mu se ukrstio put sa izvesnim Jovanom, bivšim srpskim žandarmom koga je prognao Kralj Petar iz Srbije. Ne navodi se prezime, ni razlog zašto je prognan, tek toliko da je bio Srbin, bivši žandarm koji nije govorio engleski. Navodi se da je Jovan ime promenio u John Guellner i da je odigrao jednu ključnu ulogu u razvoju "Parker"-a. Naime Džordža Parkera je mučilo što je mastilo retko, što se sporo suši i brzo ističe iz pera ako se sporo piše, a hteo je da ih razvije za školstvo. Tu je problem bio što kad deca uče da pišu , to jako sporo rade i mastilo im sve upropasti. Ta seija se zvala "Merkur" i toliko se loša pokazala u školama prvegodine da nije ni prikazana u zvaničnom  Parkerovom katalogu. Teškog blama "Parker" je spasao Jovan. U to vreme je bilo malo proizvođača pera, ali jeste mastila. Tada je rešio da Jovna pošalje u Nemačku, da on svojim žandarmskim ispitivačkim njuhom nađe mastilo koje će biti gušće. Jovan se vratio sa supstancom zvanom galalit, što na grčkom znači "Mlećni kamen". Džordž Parker ga je ubacio u svoja mastila, koja su postala gušća i bila prilagođena deci za škole i tako su nastala jeftina školska penkala 1905. godine. O samom Jovanu je zapisano: "John worked in the office, spoke no English, studied like a trooper and eventually became a very valuable man to us."

Da uživate još u "Parker"-u, pogledajte galeriju njihovih starih reklama. 


USB U OBLIKU PO ŽELJI

silikonski usb

Pogledajte detaljnije ovde

REKLAMNI PEŠKIRI U PUNOM KOLORU

REKLAMNI PEŠKIRI

Pogledajte detaljnije ovde

MAJICE SA ŠTAMPOM

USLUZNO SIVENJE Pogledajte detaljnije ovde

MARAME U TRENDU

MARAME SA LOGOTIPOM Pogledajte detaljnije ovde

LUKSUZNE PARKER OLOVKE

 PARKER OLOVKE

 Pogledajte detaljnije ovde  

 


DIZAJNIRAMO I PRAVIMO PROIZVODE ZA VAS

Izrada sajtova

Telefon: 064 829 49 24